Zoekresultaten voor: ‘vormt tussen om je samen en succes te moor’
- Gerelateerde zoektermen
- moor en gen
- samen laat boek visi en antwoord
- samen laat boek vijf en antwoord
- samen laat boek verhalen en antwoord
- samen laat boek vertalen en antwoord
-
Organisatiediagnose
-
Ondertitel : Van onderzoek tot advies
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2018
Organisatiediagnose biedt studenten een praktische handleiding om – in plaats van zomaar vermeende oplossingen te implementeren – eerst goed te onderzoeken wat er echt aan de hand is en op basis daarvan een bedrijf advies te geven. Wanneer studenten het boek gelezen hebben en de opdrachten hebben gedaan, is hun onderzoek uitgevoerd en het onderzoeksverslag geschreven.
Bekijk product -
-
Creativiteit als uitdaging in sociaal werk
-
Ondertitel : De waarde van anders
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2017
Onze samenleving verandert in rap tempo: maatschappelijke zekerheden verdwijnen en burgers voeren steeds vaker de regie over hun eigen zorg en welzijn. Dat stelt grote uitdagingen aan de beroepsuitoefening van sociaal werkers. De sociaal werker van nu kan buiten de bestaande kaders denken en gaat -s…
Bekijk product -
-
Les is meer
-
Ondertitel : 141 manieren om gewenst gedrag te bevorderen
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2020
Les is meer biedt (toekomstige) leraren vanuit een positieve invalshoek handvatten om een plezierige lessfeer in de klas te bevorderen. Dit boek gaat over leiding nemen in de klas, grenzen stellen en normen hanteren voor de manier waarop er met elkaar wordt omgegaan. Het boek beschrijft methodes en geeft adviezen waarmee leraren het gedrag van leerlingen op een positieve manier kunnen beïnvloeden.
Bekijk product -
-
Het event als strategisch marketinginstrument
-
Druk : 2e drukVerschijningsjaar : 2017
Het event als strategisch marketinginstrument gaat over de manier waarop organisaties het event als marketinginstrument weten in te zetten om bezoekers te bereiken en te raken. Het verschaft inzicht in de strategische inzet van events aan de hand van marketingtheorieën, ondersteund met aansprekende praktijkvoorbeelden.
Bekijk product -
-
Deuxième étape tekstboek
-
Ondertitel : Frans voor beginners
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2013
Deuxième étape is een communicatieve methode Frans voor volwassenen. Met deze methode leren cursisten de Franse taal aan de hand van veel gevarieerde leeractiviteiten, beeldmateriaal, authentieke teksten en chansons. De mondelinge communicatie staat centraal, maar ook lezen en schrijven komen aan…
Bekijk product -
-
De bestuurlijke kaart van Nederland
-
Ondertitel : Het openbaar bestuur en zijn omgeving in nationaal en internationaal perspectief
-
Druk : 8e drukVerschijningsjaar : 2023
De bestuurlijke kaart van Nederland is een kennismaking met de instituties en organisaties in en rondom het openbaar bestuur. Het boek geeft een overzicht van hoe het openbaar bestuur in Nederland eruitziet en zich ontwikkelt en het schetst de inrichting van het openbaar bestuur op de verschillende niveaus.
Bekijk product -
-
Ondernemen en innoveren in zorg en welzijn
-
Ondertitel : Van signaleren naar duurzaam implementeren
-
Druk : 3e drukVerschijningsjaar : 2022
In Ondernemen en innoveren in zorg en welzijn staan de Duurzame Ontwikkelingsdoelen centraal. Vanuit deze doelen leer je als (toekomstige) professional nieuwe kansen te signaleren, deze te vertalen naar een nieuw en verbeterd aanbod, de dialoog te voeren met de belanghebbenden, een businessplan te schrijven en te presenteren én dit plan effectief te implementeren en evalueren.
Bekijk product -
-
Pedagogische professionaliteit
-
Ondertitel : Een inleiding op het werken met en voor jeugd
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2021
Pedagogische professionaliteit beschrijft wat opgroeien, opvoeden en professionele bemoeienis in onze samenleving met zich meebrengen en wat deze betekenen voor je professionele rol binnen onderwijs, jongerenwerk, jeugdhulp, kinderopvang of de begeleiding van ouders. Vanuit drie dimensies wordt de professionele verantwoordelijkheid opgebouwd: het opgroeien en opvoeden van jeugdigen, de beroepsmatige betrokkenheid bij opgroeien en opvoeding en de professional als persoon.
Bekijk product -
-
Publiek management
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2018
Publieke organisaties vervullen cruciale functies in de maatschappij. Van hen wordt verwacht dat ze daarbij transparant opereren, maar ook efficiënt en flexibel zijn. Publiek management heeft als doel om zowel studenten als publieke managers inzicht te geven in de spanningen en dilemma’s die uit deze verwachtingen voortkomen en waarmee leidinggevenden van publieke organisaties in de dagelijkse praktijk te maken hebben.
Bekijk product -
-
De imagineer
-
Ondertitel : Ontwerp beleving met betekenis
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2011
In de huidige econmie is het essentieel om beleving en betekenis te koppelen aan producten en diensten. De imagineer is de persoon die deze beleving en betekenisgeving ontwerpt en regisseert. De imagineer gaat over de imagineer en zijn werkmethode en verbindt imagineering met voorbeelden uit de praktijk.
Bekijk product -