Zoekresultaten voor: ‘are beter research voor hebt social duit’
- Gerelateerde zoektermen
- are basis research van hun social druk
- are basis research van hun sociaal druk
- are basi research vier het social druk
- are based research vast het social druk
- are basi research voor het social druk
-
De sociaal ondernemer
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2019
De sociaal ondernemer is een compact en handzaam praktijkboekje voor mensen die maatschappelijke kwesties op een ondernemende manier willen aanpakken. Veel verschillende kanten van sociaal ondernemerschap worden besproken aan de hand van vier rubrieken: Wat, Hoe, Met Wie en Waarheen. Meer dan 100 ad…
Bekijk product -
-
Migranten in de Nederlandse samenleving
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2017
De samenstelling van de Nederlandse bevolking verandert de komende decennia sterk. Door de voortgaande immigratie en geboorten neemt het aantal migranten in de samenleving toe. De toename van het aantal en de omvang van de migrantengroepen maakt de Nederlandse samenleving steeds diverser. Wat beteke…
Bekijk product -
-
Interviewen
-
Ondertitel : Onthullend en respectvol
-
Druk : 2e drukVerschijningsjaar : 2015
In Interviewen wordt het journalistieke vraaggesprek in de eerste plaats benaderd als sociale interactie, waarbij het effectief inzetten van bepaalde technieken kan leiden tot een goede gesprekschemie tussen interviewer en geïnterviewde. Het boek vergelijkt concrete onthullingstechnieken en vraagvormen voor verschillende media als radio, televisie en print.
Bekijk product -
-
De kunst van cultuurmarketing
-
Druk : 2e drukVerschijningsjaar : 2013
De kunst van cultuurmarketing brengt het marketingvak en de wereld van kunst en cultuur nader tot elkaar. Het studiemateriaal biedt de kennis die nodig is om gangbare marketingtheorieën toe te passen op de creatieve sector. Daarbij wordt ruim aandacht besteed aan ontwikkelingen op het gebied van onlinemarketing, mobiele marketing en sociale media.
Bekijk product -
-
Gesprekscommunicatie
-
Ondertitel : Handboek voor leerkrachten in het primair onderwijs
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2010
Voor leerkrachten is een effectieve, professionele relatie met kinderen, ouders, collega’s en leidinggevenden essentieel. In veel teams in het primair onderwijs groeit het besef dat zo’n relatie voor een belangrijk deel wordt opgebouwd via gesprekscommunicatie en dat ‘beter communiceren’ te…
Bekijk product -
-
Vertalen uit het Frans
-
Ondertitel : Tekst en uitleg
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2010
Hoe kun je vertalen beter leren dan door het te doen? Vertalen uit het Frans biedt een aantrekkelijke aanpak om de vertaalvaardigheid Frans-Nederlands te trainen. Studenten, cursisten en beginnende vertalers Frans leren veel voorkomende vertaalproblemen in realistische situaties op te lossen aan de…
Bekijk product -
-
Het verpleegkundig proces
-
Ondertitel : Op weg naar de best passende zorg
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2024
Het verpleegkundig proces is geschreven vanuit de context van de hedendaagse uitdagingen in de verpleegkunde. De vele praktijkvoorbeelden en casuïstiek maken de toepassing in de praktijk voortdurend zichtbaar. Het boek sluit aan op het nieuwe opleidingsprofiel BN 2030.?
Bekijk product -
-
Hulpverlening aan jeugd en gezin
-
Ondertitel : Systeemgericht werken met adolescenten
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2013
Het gezin en de familie nemen in het leven van adolescenten een zeer belangrijke plaats in. Vandaar dat hulpverlening aan adolescenten niet alleen gericht moet zijn op deze jongeren, maar op het hele gezinssysteem.…
Bekijk product -
-
Inleiding in de conversatieanalyse
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2003
Het maatschappelijke leven komt voor een belangrijk deel tot stand door middel van gesprekken. De conversatieanalyse onderzoekt de methoden waarmee gespreksdeelnemers hun interactie organiseren en begrijpelijk maken.…
Bekijk product -
-
Adviseren met perspectief
-
Ondertitel : Rapporten en presentaties maken
-
Druk : 3e drukVerschijningsjaar : 2015
Een adviseur laat na elk adviestraject iets tastbaars achter bij de klant: een rapport, een presentatie, een brief of memo. Dat document bevat een volledig en helder overzicht van de resultaten, het getuigt van een klantgerichte aanpak, het overtuigt en zet aan tot actie.…
Bekijk product -