Zoekresultaten voor: ‘met er geen pool van book’
- Gerelateerde zoektermen
- book boek sociaal willen de 1
- book boek van het sociaal werken
- book boek social willen de 1
- book boek van hulp social websit
- book boek van hun sociaal websit
-
Reflecteren
-
Ondertitel : Leren van je ervaringen als professional
-
Druk : 2e drukVerschijningsjaar : 2017
Bij reflecteren staat 'leren van je ervaringen' centraal. Reflecteren helpt bij het ontwikkelen van beroepsvaardigheden. In breder verband kan reflectie bijdragen aan professionalisering van beroepen en beroepsgroepen omdat het kan leiden tot nieuwe kennis en inzichten. Dit boek leert studenten en professionals wat reflecteren inhoudt, waarom het belangrijk is en op welke manieren reflectie plaats kan vinden.
Bekijk product -
-
Een onderzoekende houding in bedrijf
-
Ondertitel : Professionele vaardigheden voor het economisch domein
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2021
Een onderzoekende houding in bedrijf leert toekomstige professionals te observeren wat er om hen heen gebeurt, er kritische vragen over te stellen, goed te evalueren en te reflecteren. Op toegankelijke wijze komen belangrijke eigenschappen aan de orde, zoals opmerkzaamheid, nieuwsgierigheid, bedachtzaamheid en kritisch zijn.
Bekijk product -
-
De docent is onmisbaar
-
Ondertitel : Vier bouwstenen voor leren in het mbo
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2021
De docent is onmisbaar biedt mbo-docenten handvatten om hun studenten in elke leersituatie effectief te laten leren en werken.
Bekijk product -
-
Geschiedenisdidactiek
-
Ondertitel : Handboek voor de vakdocent
-
Druk : 3e drukVerschijningsjaar : 2023
Geschiedenis mag dan misschien het mooiste vak ter wereld zijn, er les in geven is niet zo eenvoudig als het lijkt. Er is zoveel verleden, waarmee zoveel verhalen kunnen worden verteld en zoveel verschillende doelen kunnen worden nagestreefd, dat een docent geschiedenis voortdurend knopen doorhakt: dit onderwerp wel, deze gebeurtenis niet, dit voorbeeld wel, dat dwarsverband nog even niet. Om die keuzes te maken, is kennis van zaken nodig. Niet alleen over het vakgebied zelf, maar ook over de vraag hoe je geschiedenis voor leerlingen zinvol, leerbaar en haalbaar kunt maken.
Bekijk product -
-
Lessen in orde in het mbo
-
Ondertitel : Handboek voor de onderwijspraktijk
-
Druk : 2e drukVerschijningsjaar : 2020
Lessen in orde in het mbo laat zien hoe je ervoor kunt zorgen dat je lessen in orde zijn. Je leert hoe je een vriendelijke en veilige omgeving kunt creëren waarin studenten optimaal kunnen leren. Het boek legt daarbij de nadruk op het gedrag van de docent en de student; zowel individueel als in team- en groepsverband.
Bekijk product -
-
Handboek voor leraren
-
Druk : 3e drukVerschijningsjaar : 2020
Handboek voor leraren sluit aan bij de generieke kennisbasis waarover elke beginnende leraar moet beschikken. Het boek is een inspiratiebron voor actuele afstudeerthema’s en biedt praktisch gereedschap om jarenlang door te blijven groeien in het docentschap. Daarmee slaat de uitgave een gedegen brug naar de werkelijkheid in de klas.
Bekijk product -
-
Basisboek neuromarketing
-
Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2016
Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.
Bekijk product -
-
Handboek doeltaaldidactiek
-
Ondertitel : Taalverwerving en doeltaal-leertaal
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2024
Het klinkt zo vanzelfsprekend: de doeltaal gebruiken om leerlingen een vreemde taal effectiever te laten leren. Alleen: werkt het wel zo? Wordt er wel automatisch meer geleerd wanneer de docent de doeltaal inzet? Ja en nee. Het gaat namelijk niet om de kwantiteit van het doeltaalgebruik, maar om de kwaliteit: wanneer de docent de doeltaal bewust en didactisch verantwoord aanwendt, ontstaat er veel leerpotentieel. Handboek doeltaaldidactiek biedt docenten een naslagwerk dat de kern van de tweede-taalverwervingstheorie uiteenzet, aanvult met nieuwe inzichten, en dat geheel koppelt aan het gebruik van de doeltaal als didactisch instrument: doeltaal-leertaal.
Bekijk product -
-
Academic Writing in English
-
Ondertitel : A Process-Based Approach
-
Druk : 3e drukVerschijningsjaar : 2018
For second-language writers, academic writing in English can be very challenging. Non-native English students can apply structural, linguistic and stylistic skills and strategies, to help them produce English academic texts. This book aims to increase learners’ awareness and understanding of these…
Bekijk product -
-
Dixi!
-
Ondertitel : Cursus spreekvaardigheid voor hoogopgeleide anderstaligen
-
Druk : 2e drukVerschijningsjaar : 2007
Doorgaans zijn hoogopgeleide anderstaligen met een (ver)gevorderd niveau van het Nederlands prima in staat om een boodschap over te brengen. Maar in formele situaties missen zij vaak de finesses van het Nederlands en de kennis van bepaalde omgangsvormen om zelfverzekerd te kunnen spreken. Met behulp…
Bekijk product -