Zoekresultaten voor: ‘avail beleid research voor het sociaal daisy’
- Gerelateerde zoektermen
- avail bakx research van het social druk
- avail bakx research van het sociaal druk
- avail ba research van het social druk
- avail baan research voor het sociaal druk
- avail baart research van het social druk
-
Doeltreffende didactiek
-
Ondertitel : Directe instructie en differentiatie voor de lerende leraar
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2018
Ervaren leraren weten intuïtief welke didactische handigheid ze moeten kiezen voor een bepaalde situatie of leerling. Maar hoe pak je het als beginnend leraar aan? Hoe oefen je in de praktijk en reflecteer je tegelijkertijd op de theorie? Doeltreffende didactiek geeft praktische handvatten op het s…
Bekijk product -
-
Snel afstuderen!
-
Ondertitel : Stap voor stap naar een geslaagde scriptie
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2007
Hoe bedenk ik een ijzersterke probleemstelling? Hoe doe ik resultaatgericht onderzoek? Hoe maak ik een planning die echt werkt? Hoe schrijf ik een heldere tekst die staat als een huis? Hoe blijf ik gemotiveerd ondanks een tegenslag? Hoe krijg ik een goed scriptiecijfer? Dit zijn allemaal vragen waar…
Bekijk product -
-
Rekenen-wiskunde en didactiek
-
Ondertitel : De rol van de leerkracht in het basisonderwijs
-
Druk : 2e drukVerschijningsjaar : 2022
In Rekenen-wiskunde en didactiek staat het leerkrachtgedrag in het rekenonderwijs op de basisschool centraal.
Bekijk product -
-
Impact op afstand
-
Ondertitel : Online lesgeven in het hoger onderwijs
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2020
Impact op afstand brengt hulp in de vorm van praktische tips, werkvormen en uiteraard (online) voorbeelden. Het biedt handvatten bij de uitdagingen van online onderwijs: contact maken en houden, privacy, feedback en groepswerk. Maar ook: welke tool past bij welk doel, hoe maak je kennisclips en welke valkuilen moet je daarbij vermijden?
Bekijk product -
-
Basisboek neuromarketing
-
Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2016
Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.
Bekijk product -
-
Geïntegreerde cognitieve gedragstherapie
-
Ondertitel : Handboek voor theorie en praktijk
-
Druk : 2e drukVerschijningsjaar : 2014
In dit handboek, dat naadloos aansluit bij Praktijkboek geïntegreerde cognitieve gedragstherapie, is cognitieve gedragstherapie breed en diepgaand uitgewerkt. Een stevige theoretische onderbouwing gaat samen met een hoog how to do it-karakter. Veel gangbare interventies staan erin, vaak met overzichtelijke stappenplannen. Het maken van functie- en betekenisanalyses en het uitvoeren van registratieopdrachten worden uitgebreid besproken.
Bekijk product -
-
Première étape oefenboek
-
Ondertitel : Frans voor beginners
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2009
Première étape is een communicatieve methode Frans voor volwassenen. De mondelinge communicatie staat centraal. De cursisten leren Frans spreken aan de hand van veel beeldmateriaal en gevarieerde opdrachten. Ook leren ze het lezen en schrijven van teksten die ze tegenkomen tijdens een verblijf in…
Bekijk product -
-
Primera etapa oefenboek
-
Ondertitel : Spaans voor beginners
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2010
Primera etapa is een communicatieve methode Spaans voor volwassenen. De mondelinge communicatie staat centraal. De cursisten leren Spaans spreken aan de hand van veel beeldmateriaal en gevarieerde opdrachten. Ook leren ze het lezen en schrijven van teksten die ze tegenkomen tijdens een verblijf in e…
Bekijk product -
-
Woordenstroom
-
Ondertitel : Werkvormen voor woordenschat
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2018
Woordenstroom bevat veertig gevarieerde werkvormen om woorden op een actieve en speelse manier terug te laten komen in de taalles.
Bekijk product -
-
Deuxième étape oefenboek
-
Ondertitel : Frans voor beginners
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2013
Deuxième étape is een communicatieve methode Frans voor volwassenen. Met deze methode leren cursisten de Franse taal aan de hand van veel gevarieerde leeractiviteiten, beeldmateriaal, authentieke teksten en chansons. De mondelinge communicatie staat centraal, maar ook lezen en schrijven komen aan…
Bekijk product -