Zoekresultaten voor: ‘slag met en vijf netwerk druk 2’
- Gerelateerde zoektermen
- druk bij de baan boek coutinho
- druk bij de baan boek continu
- druk bij de baan book continu
- druk 3 docent 3
- druk bij de ba
-
Een kennismaking met de middeleeuwse wereld
-
Druk : 2e drukVerschijningsjaar : 2004
Veel van onze tradities hebben hun wortels in de Middeleeuwen. Zo ontstonden in deze tijd de volkstalige literatuur, de universiteit, de parlementaire vertegenwoordiging en de boekdrukkunst. In Een kennismaking met de middeleeuwse wereld geeft de auteur een overzicht van dit tijdperk. Het overzicht…
Bekijk product -
-
Contact maken in de wereld van drang en dwang
-
Ondertitel : Handboek voor sociale professionals
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2018
Nu mensen meer verantwoordelijk worden gemaakt om zelf hun problemen op te lossen, al dan niet met behulp van hun sociale netwerk, zullen sociaal werkers en andere sociale professionals vaker ingeschakeld worden bij onvrijwillige hulpverlening: het bieden van ondersteuning aan personen of gezinnen d…
Bekijk product -
-
Deuxième étape tekstboek
-
Ondertitel : Frans voor beginners
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2013
Deuxième étape is een communicatieve methode Frans voor volwassenen. Met deze methode leren cursisten de Franse taal aan de hand van veel gevarieerde leeractiviteiten, beeldmateriaal, authentieke teksten en chansons. De mondelinge communicatie staat centraal, maar ook lezen en schrijven komen aan…
Bekijk product -
-
Spreken met beeld
-
Ondertitel : Spraakmakende plaatjes voor anderstaligen
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2022
Oefenen, oefenen, oefenen … zodat je nooit meer met je mond vol tanden staat. Dat kan met Spreken met beeld. Spraakmakende plaatjes voor anderstaligen. Aan de hand van aantrekkelijke strips, illustraties en foto’s worden NT2-cursisten uitgedaagd om veel te spreken. Ze leren te variëren met hun woordenschat en zich vloeiender en genuanceerder in het Nederlands uit te drukken.
Bekijk product -
-
Doelgericht onderwijs ontwerpen
-
Ondertitel : In vijf stappen naar passende leeractiviteiten
-
Druk : 3e drukVerschijningsjaar : 2023
De wereld is volop in beweging en het basisonderwijs verandert mee. Als leerkracht krijg je steeds meer ruimte om samen met collega’s eigen leeractiviteiten vorm te geven, maar hoe doe je dat? Hoe bereid je kinderen voor op een toekomst waarvan niemand weet hoe die eruit gaat zien? Wat is voor lee…
Bekijk product -
-
Met recht bedreven!
-
Ondertitel : Oefeningen juridische vaardigheden
-
Druk : 3e drukVerschijningsjaar : 2024
Juridische vaardigheden vormen de basis van elk juridisch beroep en een goede training in deze vaardigheden is van essentieel belang. Met recht bedreven! is een werkboek boordevol oefeningen speciaal ontwikkeld voor rechtenstudenten.…
Bekijk product -
-
Met woorden in de weer
-
Ondertitel : Praktijkboek voor het basisonderwijs
-
Druk : 2e drukVerschijningsjaar : 2009
Woordkennis is een voorwaarde voor succes in het basisonderwijs. Leerlingen met onvoldoende woordenschat kunnen niet alleen de lessen niet goed volgen; zij leren ook minder snel nieuwe woorden en begrippen bij. Als je als leerkracht de resultaten in je klas wilt verbeteren, zul je met taal aan de sl…
Bekijk product -
-
Interprofessioneel communiceren in zorg en welzijn
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2020
Efficiënte samenwerking leidt tot betere zorg, minder miscommunicatie en hogere tevredenheid bij alle betrokken professionals. Interprofessioneel communiceren in zorg en welzijn helpt (toekomstige) zorg- en welzijnsprofessionals de onderlinge communicatie te verbeteren met alle betrokkenen. Dit is het eerste boek dat communicatie bij interprofessionele samenwerking centraal zet. De uitgave beschrijft de manier waarop samenwerkende professionals taal kunnen inzetten om tot goede afstemming te komen en een gezamenlijk doel te bereiken.
Bekijk product -
-
Adviseren met perspectief
-
Ondertitel : Rapporten en presentaties maken
-
Druk : 3e drukVerschijningsjaar : 2015
Een adviseur laat na elk adviestraject iets tastbaars achter bij de klant: een rapport, een presentatie, een brief of memo. Dat document bevat een volledig en helder overzicht van de resultaten, het getuigt van een klantgerichte aanpak, het overtuigt en zet aan tot actie.…
Bekijk product -
-
KlasNL - Nederlands leren naar B1 - cursusboek 2
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2024
KlasNL is een verfrissende leergang voor anderstaligen die in een rustig tempo Nederlands willen leren naar B1.
Bekijk product -