Zoekresultaten voor: ‘spaans lanen boek vragen en antwoord’
- Gerelateerde zoektermen
- antwoorden van komt docent boek
- boek baan van hal social websit
- boek baan van han social websit
- boek baan van hand social websit
- antwoorden van kaart docent boek
-
Basisboek Alfa NT2
-
Ondertitel : Theorie, praktijk en tips
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2021
Basisboek Alfa-NT2 helpt Alfa-docenten om cursisten optimaal te begeleiden bij niet alleen het leren van een nieuwe taal maar ook om te lezen en schrijven in de nieuwe taal.
Bekijk product -
-
Actief met taal in de zaakvakken
-
Ondertitel : Didactische werkvormen voor het basisonderwijs
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2016
Taal en de zaakvakken horen bij elkaar. Aandacht voor taal tijdens de zaakvakken is van belang om de effectiviteit van deze lessen te vergroten. Door woorden te leren en verbanden in teksten te zien, krijgen leerlingen grip op de inhoud van de zaakvakken. Bovendien is er een grote groep leerlingen v…
Bekijk product -
-
Handboek voor leraren
-
Druk : 3e drukVerschijningsjaar : 2020
Handboek voor leraren sluit aan bij de generieke kennisbasis waarover elke beginnende leraar moet beschikken. Het boek is een inspiratiebron voor actuele afstudeerthema’s en biedt praktisch gereedschap om jarenlang door te blijven groeien in het docentschap. Daarmee slaat de uitgave een gedegen brug naar de werkelijkheid in de klas.
Bekijk product -
-
Relatiegerichte zorg
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2021
In de relatiegerichte zorg wordt contact gezien als een toegevoegde waarde aan het herstel van een patiënt. Hoe kun je warme, begripvolle en betrokken ondersteuning aan je patiënt bieden, terwijl je als zorgverlener gebonden bent aan protocollen en vaak last hebt van tijds- en werkdruk? En hoe kun je in de wereld van zorg en (medische) zorgvraagstukken de ‘mens’ achter de patiënt blijven zien? Op deze twee kernvragen geeft Relatiegerichte zorg antwoord.
Bekijk product -
-
Les is meer
-
Ondertitel : 141 manieren om gewenst gedrag te bevorderen
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2020
Les is meer biedt (toekomstige) leraren vanuit een positieve invalshoek handvatten om een plezierige lessfeer in de klas te bevorderen. Dit boek gaat over leiding nemen in de klas, grenzen stellen en normen hanteren voor de manier waarop er met elkaar wordt omgegaan. Het boek beschrijft methodes en geeft adviezen waarmee leraren het gedrag van leerlingen op een positieve manier kunnen beïnvloeden.
Bekijk product -
-
Activeren, differentiëren en formatief handelen
-
Ondertitel : In alle fasen van de les
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2022
Het boek Activeren, differentiëren en formatief handelen helpt toekomstige, beginnende én ervaren docenten om aandachtiger les te geven en leerlingen bewuster te laten leren.
Bekijk product -
-
Studentgericht begeleiden
-
Ondertitel : Individuele trajecten in het hoger onderwijs
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2021
Aan de hand van dit praktijkgerichte boek leer je als begeleider de student te activeren en verantwoordelijkheid te laten nemen voor zijn eigen leerproces. In elk hoofdstuk komt een belangrijke begeleidingsvaardigheid aan bod, zoals gesprekken voeren, feedback geven, motiveren, problemen bespreekbaar maken, beoordelen en evalueren.
Bekijk product -
-
Vrijwilligersmanagement in het zorg- en veiligheidsdomein
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2022
Cliënten in het forensisch sociaal domein hebben vaak grote psychosociale zorgvragen die aandacht vragen bij de re-integratie in de samenleving. Steeds meer wordt daarom naar samenwerkingsvormen gezocht die strafrechtelijk ingrijpen en gemeentelijke nazorg combineren met psychosociale zorg. Vrijwilligers kunnen hieraan een unieke bijdrage leveren. Deze uitgave helpt beleidsmakers, ambtenaren, managers en vrijwilligerscoördinatoren een visie te ontwikkelen op de inzet van vrijwilligers in het forensische werkveld.
Bekijk product -
-
De essentie van administratieve organisatie
-
Druk : 2e drukVerschijningsjaar : 2014
De essentie van administratieve organisatie bespreekt in drie delen de functionele processen van de drie belangrijkste bedrijfstypen: handelsondernemingen, industriële ondernemingen en dienstverlenende ondernemingen. Met behulp van schema’s, vragen en cases kunnen studenten de theorie toepassen op de praktijk.
Bekijk product -
-
Een onderzoekende houding in bedrijf
-
Ondertitel : Professionele vaardigheden voor het economisch domein
-
Druk : 1e drukVerschijningsjaar : 2021
Een onderzoekende houding in bedrijf leert toekomstige professionals te observeren wat er om hen heen gebeurt, er kritische vragen over te stellen, goed te evalueren en te reflecteren. Op toegankelijke wijze komen belangrijke eigenschappen aan de orde, zoals opmerkzaamheid, nieuwsgierigheid, bedachtzaamheid en kritisch zijn.
Bekijk product -