Filter
Economics

Economics

After graduation, students will start working in a continuously changing work-field. Study materials need to prepare them for this. In the field of economics and law Uitgeverij Coutinho offers materials on diverse subjects: introductory textbooks as well as publications on specific skill practice. Our materials are suited for Universities of Applied Sciences: Business Administration, Commercial Economics, Communication and HRM. Most study materials come with supplementary teacher resources and online extra’s to enhance learning and to make learning more enjoyable. Check the following overview and find all publications on your subject.

5 Items

per page
Set Ascending Direction
  1.  Bedrijfseconomie begrepen

    Bedrijfseconomie begrepen

    • Auteurs : Bernard Remmelts
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2021

    Bedrijfseconomie begrepen besteedt in het eerste deel uitgebreid aandacht aan de basis van de bedrijfseconomie, zoals het werken met balansen, winst- en verliesrekeningen en liquiditeitenoverzichten. Het past deze basiskennis vervolgens stapsgewijs toe binnen een aantal onderwerpen en vakgebieden.

    Show product
  2.  Basisboek schrijven voor media

    Basisboek schrijven voor media

    • Ondertitel : Van journalistieke content tot infotainment
    • Auteurs : Wouter Janssen
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2021

    Voor een goed geschreven boodschap bestaat altijd publiek. Wat een tekst goed maakt, hangt vooral af van de specifieke context waarin en waarvoor de tekst is geschreven. Basisboek schrijven voor media biedt studenten alle nodige handvatten om voor elke tekst de juiste keuzes te maken.

    Show product
  3.  Basisboek marketingcommunicatie

    Basisboek marketingcommunicatie

    • Auteurs : Esther de Berg, Rutger Mackenbach (red.)
    • Druk : 3rd edition
      Verschijningsjaar : 2016

    Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

    Show product
  4. Basisboek neuromarketing

    Basisboek neuromarketing

    • Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    • Auteurs : Eveline van Zeeland
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2016

    Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.

    Show product
  5. Basisboek kwantitatieve methoden

    Basisboek kwantitatieve methoden

    • Ondertitel : Statistiek met Exceltoepassingen
    • Auteurs : Donald van As, Jaap Klouwen
    • Druk : 2nd edition
      Verschijningsjaar : 2013

    Basisboek kwantitatieve methoden bespreekt de elementaire begrippen uit de beschrijvende en mathematische statistiek. Aan de hand van praktische voorbeelden wordt duidelijk hoe grafieken en tabellen kunnen worden gebruikt om statistisch onderzoek grafisch weer te geven. Daarnaast worden onder meer combinatoriek, elementaire kanrekening, het theoretische begrip kansvariabele en lineaire regressieanalyse besproken. 

    Show product

5 Items

per page
Set Ascending Direction