Study material

Find all study materials for your courses. Lecturer? Request an inspection copy and/or supplementary teacher resources. Student? Order your textbooks here and get a 5% student discount.

411-420 of 540 items

per page
Set Ascending Direction
  1. Wegwijs in WordPress

    Wegwijs in WordPress

    • Ondertitel : Blogs en websites maken
    • Auteurs : Hannie van Osnabrugge
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2013

    Wegwijs in WordPress is een eerste kennismaking met WordPress: een programma om weblogs en websites te maken. Een weblog is een soort online dagboek. In zes lessen leert u uw weblog te activeren, zelf berichten te plaatsen, de lay-out van uw weblog aan te passen, de weblog overzichtelijk te houden e…

    Show product
  2. Actief met rekenen en wiskunde

    Actief met rekenen en wiskunde

    • Ondertitel : Gevarieerde wiskundige activiteiten
    • Auteurs : Sabine Lit, Arlette Buter, Wil Oonk, Ronald Keijzer
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2013

    Naast de kant-en-klare lessen die reken- en wiskundemethodes doorgaans bieden, hebben veel leraren behoefte aan suggesties voor activiteiten die ze in kunnen zetten om leerlingen te motiveren, te activeren en in te spelen op verschillen in de klas.…

    Show product
  3. Deuxième étape oefenboek

    Deuxième étape oefenboek

    • Ondertitel : Frans voor beginners
    • Auteurs : Véronique Caplain
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2013

    Deuxième étape is een communicatieve methode Frans voor volwassenen. Met deze methode leren cursisten de Franse taal aan de hand van veel gevarieerde leeractiviteiten, beeldmateriaal, authentieke teksten en chansons. De mondelinge communicatie staat centraal, maar ook lezen en schrijven komen aan…

    Show product
  4. Deuxième étape tekstboek

    Deuxième étape tekstboek

    • Ondertitel : Frans voor beginners
    • Auteurs : Véronique Caplain
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2013

    Deuxième étape is een communicatieve methode Frans voor volwassenen. Met deze methode leren cursisten de Franse taal aan de hand van veel gevarieerde leeractiviteiten, beeldmateriaal, authentieke teksten en chansons. De mondelinge communicatie staat centraal, maar ook lezen en schrijven komen aan…

    Show product
  5. Musiconomie

    Musiconomie

    • Ondertitel : Zelfstandig ondernemen voor musici en artiesten
    • Auteurs : Ton Lamers, Rebecca Nagel
    • Druk : 4th edition
      Verschijningsjaar : 2012

    Musici en andere artiesten moeten meer in huis hebben dan creativiteit en talent. Voor het succesvol runnen van hun beroepspraktijk is ook bedrijfseconomisch inzicht een vereiste. Musiconomie bespreekt de economische, fiscale en juridische aspecten van de beroepspraktijk van de artiest, de musicus en de docent.

    Show product
  6. Grammaire Plus

    Grammaire Plus

    • Ondertitel : Praktische grammatica van het Frans
    • Auteurs : Bep Vlugter, Petra Sleeman, Els Verheugd
    • Druk : 5th edition
      Verschijningsjaar : 2012

    Met dit boek kunnen studenten in hoog tempo hun vaardigheid in de Franse taal uitbreiden. Grammaire Plus is een echte leergrammatica die expliciet rekening houdt met de problemen waarop juist Nederlandstaligen stuiten bij het leren van Frans. Het grote aantal voorbeelden en herhalingen maken de stof…

    Show product
  7. Congruente overheidscommunicatie

    Congruente overheidscommunicatie

    • Ondertitel : Aansluiten bij communicatiebehoeften van burgers
    • Auteurs : Hans Siepel, Frank Regtvoort, Gerald Morssinkhof, Floor de Ruiter
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2012

    Congruente overheidscommunicatie biedt een leidraad voor effectieve overheidscommunicatie die aansluit bij de maatschappelijke communicatiebehoeften van burgers.

    Show product
  8. Strategisch en operationeel salesmanagement

    Strategisch en operationeel salesmanagement

    • Ondertitel : Handboek voor het hoger economisch onderwijs
    • Auteurs : René van Hoften
    • Druk : 1st edition
      Verschijningsjaar : 2012

    Strategisch en operationeel salesmanagement leert studenten salesmanagement beheersen. Het biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus. De analysefase, de beslisfase, de implementatiefase en de evaluatiefase worden in vier delen achtereenvolgens behandeld. Aan de hand van lesopdrachten en casuïstiek leert de student een strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. 

    Show product
  9. De essentie van China

    De essentie van China

    • Ondertitel : Communicatie - Zakendoen - Marketing
    • Auteurs : Jeanne Boden
    • Druk : 2nd edition
      Verschijningsjaar : 2012

    De essentie van China helpt mensen die China willen doorgronden op gang en biedt een leidraad voor iedereen die in interactie treedt met Chinezen.

    Show product
  10. Overtuigende teksten

    Overtuigende teksten

    • Ondertitel : Onderzoek en ontwerp
    • Auteurs : Hans Hoeken, Jos Hornikx, Lettica Hustinx
    • Druk : 2nd edition
      Verschijningsjaar : 2012

    Hoe komt het dat woorden gedrag kunnen beïnvloeden? En waarom mislukt dat vaak?…

    Show product

411-420 of 540 items

per page
Set Ascending Direction