Search results for: 'sluit lever boek vele en antwoord'
- Related search terms
- boek baan van hulp social websit
- boek baan van hal social websit
- boek baan van has social websit
- boek baan van hand social websit
- boek baan van han social websit
-
Taaltempo Nederlands
-
Ondertitel : Training van gespreksvaardigheid
-
Druk : 2nd editionVerschijningsjaar : 2011
Met Taaltempo Nederlands leer je steeds sneller een antwoord te geven op vragen, waardoor je in korte tijd je gespreksvaardigheid kunt verbeteren. De uitgave sluit aan bij de meest gangbare NT2-lesmethodes.
Show product -
-
Taaltempo Frans
-
Ondertitel : Training van vraag en antwoord
-
Druk : 1st editionVerschijningsjaar : 2007
Zelfs na jaren studie is het voor veel studenten nog moeilijk om in een vreemde taal de vaart in het gesprek te houden en vlot te schakelen tussen bijvoorbeeld enkelvoud en meervoud of heden, verleden en toekomst. Met Taaltempo Frans leren zij de grammaticale rijtjes los te laten en de vervoegingen…
Show product -
-
Taaltempo Italiaans
-
Ondertitel : Training van gespreksvaardigheid
-
Druk : 3rd editionVerschijningsjaar : 2012
Bij het leren van een taal blijken veel cursisten ook na jaren studie nog moeite te hebben met de reactietijd: de tijd tussen vraag en antwoord. Met Taaltempo Italiaans leer je steeds sneller antwoord te geven op vragen, waardoor je in korte tijd je gespreksvaardigheid kunt verbeteren.…
Show product -
-
Personeelsmanagement nader becijferd
-
Druk : 4th editionVerschijningsjaar : 2018
Financiële gegevens kunnen de hr-manager helpen beslissingen te nemen die de organisatie versterken. Ook wordt het steeds belangrijker om te weten welk effect het menselijk gedrag kan hebben op een organisatie. Personeelmanagement nader becijferd illustreert aan de hand van de vele voorbeelden hoe de toegevoegde waarde van een goed hr-beleid inzichtelijk gemaakt kan worden.
Show product -
-
Taaltempo Spaans
-
Ondertitel : Training van begrip en antwoord
-
Druk : 2nd editionVerschijningsjaar : 2011
Ook na jaren studie blijken veel cursisten Spaans moeite te hebben met het geven van een vlotte en adequate reactie op een vraag of opmerking. Het blijft lastig om snel de juiste vorm te vinden van een werkwoord, bijvoeglijk naamwoord of persoonlijk voornaamwoord, en daardoor is de reactietijd vaak…
Show product -
-
Identiteitsontwikkeling en leerlingbegeleiding
-
Ondertitel : Een praktijkgericht boek
-
Druk : 6th editionVerschijningsjaar : 2021
Identiteitsontwikkeling en leerlingbegeleiding beschrijft de ontwikkeling van adolescenten en de manier waarop die bijdraagt aan hun identiteitsvorming. In de adolescentie stellen jongeren vragen als ‘Wie ben ik?’, ‘Wat kan ik?’ en ‘Wat wil ik?’ Door de vele invloeden waar jongeren vandaag de dag mee te maken krijgen, zijn het vinden van de antwoorden op deze vragen en daarmee het actief vormgeven van een eigen identiteit van groot belang. Om adolescenten hierin te kunnen begeleiden, is het nodig dat professionals die met hen werken goed inzicht hebben in dit proces.
Show product -
-
Culturele diversiteit in de klas
-
Druk : 7 editionVerschijningsjaar : 2022
Culturele diversiteit in de klas geeft antwoord op de vraag hoe leraren recht kunnen doen aan de culturele verschillen in hun klas.
Show product -
-
Taaltempo Engels
-
Ondertitel : Training van gespreksvaardigheid
-
Druk : 1st editionVerschijningsjaar : 2011
Veel Nederlanders denken redelijk Engels te kunnen spreken. In de praktijk blijkt dit echter vaak tegen te vallen. Het is niet niks om de kennis van woorden en grammatica vlot toe te passen en te schakelen tussen bijvoorbeeld enkelvoud en meervoud of heden, verleden en toekomst.…
Show product -
-
Een kennismaking met de Nederlandse geschiedenis
-
Druk : 1st editionVerschijningsjaar : 2010
De belangstelling voor de geschiedenis van Nederland is groeiende. Zo heeft 'de canon van Nederland' die de overheid heeft samengesteld veel reacties opgeroepen, in het onderwijs, maar ook in de media.…
Show product -
-
Relatiegerichte zorg
-
Druk : 1st editionVerschijningsjaar : 2021
In de relatiegerichte zorg wordt contact gezien als een toegevoegde waarde aan het herstel van een patiënt. Hoe kun je warme, begripvolle en betrokken ondersteuning aan je patiënt bieden, terwijl je als zorgverlener gebonden bent aan protocollen en vaak last hebt van tijds- en werkdruk? En hoe kun je in de wereld van zorg en (medische) zorgvraagstukken de ‘mens’ achter de patiënt blijven zien? Op deze twee kernvragen geeft Relatiegerichte zorg antwoord.
Show product -