Filteren

Studiemateriaal

Vind studiemateriaal passend bij jouw opleiding. Ben je docent? Vraag een docentexemplaar en aanvullend docentenmateriaal aan. Ben je student? Bestel je studieboeken direct met 5% studentenkorting.

301-310 van 536 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren
  1. Samen lezen

    Samen lezen

    • Ondertitel : Oefenen met lezen van A1 naar A2
    • Auteurs : Elizabeth Termeer
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2017

    Voor recent gealfabetiseerde anderstaligen blijft lezen moeilijk. Ook laaggeletterden met het Nederlands als moedertaal kunnen nog veel oefening gebruiken. Wie leesniveau A2 wil bereiken, moet leesmeters maken. Met Samen lezen maken ze deze aan de hand van verhalen rondom alledaagse onderwerpen. Dez…

    Bekijk product
  2. Een dag met Fatima Tas

    Een dag met Fatima Tas

    • Ondertitel : Nederlands spreken en begrijpen
    • Auteurs : Alexandra Das
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    Een dag met Fatima Tas is een spreek- en luistervaardigheidcursus voor anderstalige analfabeten. Het boek bevat 128 foto's die samen een eigentijds beeldverhaal vormen: een dag uit het leven van een Turkse vrouw in Nederland. We zien bijvoorbeeld hoe Fatima haar kinderen naar school brengt, boodscha…

    Bekijk product
  3. De kleine schrijfgids

    De kleine schrijfgids

    • Ondertitel : Adviezen voor een goede zinsbouw, woordkeuze en spelling
    • Auteurs : Mariët Hermans
    • Druk : 7e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    De kleine schrijfgids is al ruim twintig jaar een handzaam boekje voor iedereen die teksten moet schrijven voor studie of werk. Het bevat adviezen voor het formuleren van heldere zinnen en het kiezen van de juiste woorden. Ook komen veelgemaakte fouten in stijl en zinsbouw aan de orde.…

    Bekijk product
  4. Voor een goede zaak

    Voor een goede zaak

    • Ondertitel : Sociaal ondernemen in theorie en praktijk
    • Auteurs : Marianne Dagevos, Jiske Kiers, Jillis Kors, Petra Verhagen
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2015

    In een tijd van complexe vraagstukken en maatschappelijke verschuivingen, zijn mensen nodig die nieuwe realiteiten creëren. Ondernemende mensen met frisse ideeën, durf om grote thema’s aan te pakken, die uitdagende missies formuleren en mensen met elkaar verbinden. Sociaal ondernemers zijn zulke…

    Bekijk product
  5. Leren en veranderen

    Leren en veranderen

    • Ondertitel : Emotie, gedrag en denken
    • Auteurs : Sanneke Bolhuis
    • Druk : 4e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    Veel professionals houden zich bezig met het beïnvloeden van anderen. Voor hen is het belangrijk om leer- en veranderprocessen bij anderen en bij zichzelf te begrijpen en erop in te kunnen spelen. Leren wordt vaak nog alleen geassocieerd met het leren vanuit een onderwijssituatie, terwijl veel lere…

    Bekijk product
  6. opSTAP Spaans

    opSTAP Spaans

    • Auteurs : Frieda Kleinjan, Renée van Epenhuysen
    • Druk : 6e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    Met de praktische (vakantie) cursus opSTAP leer je snel en ongecompliceerd de basis van de Spaanse taal. Doordat je naast losse uitdrukkingen ook de basisbeginselen van de grammatica leert, kun je zelf zinnen formuleren. Zo kun je je straks in een Spaanstalig land redden in alledaagse situaties.…

    Bekijk product
  7. Krachtwerk

    Krachtwerk

    • Ondertitel : Methodisch werken aan participatie en zelfregie
    • Auteurs : Judith Wolf
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    Krachtwerk helpt begeleiders zich een houding eigen te maken en de competenties te verwerven die nodig zijn om krachtgericht met cliënten te werken. De hoofdstukken geven onder andere door middel van citaten en casuïstiek inzichten in de praktijk. Elk hoofdstuk eindigt met opdrachten. De uitgave is opgenomen in de databank Effectieve Sociale interventies (Movisie) met de erkenning ‘goed onderbouwd’.

    Bekijk product
  8.        Basisboek marketingcommunicatie

    Basisboek marketingcommunicatie

    • Auteurs : Esther de Berg, Rutger Mackenbach (red.)
    • Druk : 3e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

    Bekijk product
  9. Basisboek neuromarketing

    Basisboek neuromarketing

    • Ondertitel : Neuro-onderzoek voor marketing- en communicatieprofessionals
    • Auteurs : Eveline van Zeeland
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2016

    Basisboek neuromarketing geeft een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding in dit onderzoeksgebied. Het model De complementaire cirkel van marktonderzoek helpt studenten en professionals om neuro-onderzoek in het bredere geheel van onderzoeksmethodes te plaatsen. Er wordt beschreven wat neuromarketing is en waarom en wanneer het ingezet kan worden.

    Bekijk product
  10. Nederlands op niveau is een totaalmethode Nederlands voor hoogopgeleide anderstaligen. Van niveau B1 naar niveau B2.

    Nederlands op niveau

    • Ondertitel : Methode Nederlands voor hoogopgeleide anderstaligen
    • Auteurs : Berna de Boer, Ronald Ohlsen
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2015

    Nederlands op niveau is een totaalmethode Nederlands voor hoogopgeleide anderstaligen. De uitgave brengt de cursisten van niveau B1 naar niveau B2.

    Bekijk product

301-310 van 536 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren