Studiemateriaal

Vind studiemateriaal passend bij jouw opleiding. Ben je docent? Vraag een docentexemplaar en aanvullend docentenmateriaal aan. Ben je student? Bestel je studieboeken direct met 5% studentenkorting.

421-430 van 549 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren
  1. Musiconomie

    Musiconomie

    • Ondertitel : Zelfstandig ondernemen voor musici en artiesten
    • Auteurs : Ton Lamers, Rebecca Nagel
    • Druk : 4e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    Musici en andere artiesten moeten meer in huis hebben dan creativiteit en talent. Voor het succesvol runnen van hun beroepspraktijk is ook bedrijfseconomisch inzicht een vereiste. Musiconomie bespreekt de economische, fiscale en juridische aspecten van de beroepspraktijk van de artiest, de musicus en de docent.

    Bekijk product
  2. Grammaire Plus

    Grammaire Plus

    • Ondertitel : Praktische grammatica van het Frans
    • Auteurs : Bep Vlugter, Petra Sleeman, Els Verheugd
    • Druk : 5e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    Met dit boek kunnen studenten in hoog tempo hun vaardigheid in de Franse taal uitbreiden. Grammaire Plus is een echte leergrammatica die expliciet rekening houdt met de problemen waarop juist Nederlandstaligen stuiten bij het leren van Frans. Het grote aantal voorbeelden en herhalingen maken de stof…

    Bekijk product
  3. Congruente overheidscommunicatie

    Congruente overheidscommunicatie

    • Ondertitel : Aansluiten bij communicatiebehoeften van burgers
    • Auteurs : Hans Siepel, Frank Regtvoort, Gerald Morssinkhof, Floor de Ruiter
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    Congruente overheidscommunicatie biedt een leidraad voor effectieve overheidscommunicatie die aansluit bij de maatschappelijke communicatiebehoeften van burgers.

    Bekijk product
  4. Strategisch en operationeel salesmanagement

    Strategisch en operationeel salesmanagement

    • Ondertitel : Handboek voor het hoger economisch onderwijs
    • Auteurs : René van Hoften
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    Strategisch en operationeel salesmanagement leert studenten salesmanagement beheersen. Het biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus. De analysefase, de beslisfase, de implementatiefase en de evaluatiefase worden in vier delen achtereenvolgens behandeld. Aan de hand van lesopdrachten en casuïstiek leert de student een strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. 

    Bekijk product
  5. De essentie van China

    De essentie van China

    • Ondertitel : Communicatie - Zakendoen - Marketing
    • Auteurs : Jeanne Boden
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    De essentie van China helpt mensen die China willen doorgronden op gang en biedt een leidraad voor iedereen die in interactie treedt met Chinezen.

    Bekijk product
  6. Overtuigende teksten

    Overtuigende teksten

    • Ondertitel : Onderzoek en ontwerp
    • Auteurs : Hans Hoeken, Jos Hornikx, Lettica Hustinx
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    Hoe komt het dat woorden gedrag kunnen beïnvloeden? En waarom mislukt dat vaak?…

    Bekijk product
  7. Ruimtelijke economische dynamiek

    Ruimtelijke economische dynamiek

    • Ondertitel : Kijk op bedrijfslocatie en regionale ontwikkeling
    • Auteurs : Oedzge Atzema, Ton van Rietbergen, Jan Lambooy, Sjef van Hoof
    • Druk : 3e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    Ruimtelijke economische dynamiek geeft een overzicht van de belangrijkste theorieën in de economische geografie. Deze theorieën hebben betrekking op uiteenlopende, praktische onderwerpen, zoals de keuze van bedrijven voor een locatie, de verschillen in concurrentiekracht van landen en regio’s, de invloed van citymarketing op de economische groei van steden, en legio andere onderwerpen. De theorie wordt met tal van voorbeelden toegelicht.

    Bekijk product
  8. Taaltempo Italiaans

    Taaltempo Italiaans

    • Ondertitel : Training van gespreksvaardigheid
    • Auteurs : Pauline Kuiper-Jong
    • Druk : 3e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    Bij het leren van een taal blijken veel cursisten ook na jaren studie nog moeite te hebben met de reactietijd: de tijd tussen vraag en antwoord. Met Taaltempo Italiaans leer je steeds sneller antwoord te geven op vragen, waardoor je in korte tijd je gespreksvaardigheid kunt verbeteren.…

    Bekijk product
  9. Taaltempo Nederlands

    Taaltempo Nederlands

    • Ondertitel : Training van gespreksvaardigheid
    • Auteurs : Pauline Kuiper-Jong
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2011

    Met Taaltempo Nederlands leer je steeds sneller een antwoord te geven op vragen, waardoor je in korte tijd je gespreksvaardigheid kunt verbeteren. De uitgave sluit aan bij de meest gangbare NT2-lesmethodes. 

    Bekijk product
  10. Communicatieonderzoek

    Communicatieonderzoek

    • Ondertitel : Een strategisch instrument
    • Auteurs : Marius Hogendoorn
    • Druk : 6e druk
      Verschijningsjaar : 2011

    Vrijwel elke organisatie maakt gebruik van communicatie om bepaalde doelen te bereiken. Men vraagt zich echter vaak af of de gebruikte vorm van communicatie wel doeltreffend genoeg is. Deze twijfel kan resulteren in het (laten) doen van communicatieonderzoek. Onderzoek vormt zo de basis voor meer gefundeerde keuzes en draagt bij aan een het vergroten van de effectiviteit van de communicatiefunctie. Communicatieonderzoek is bedoeld ter ondersteuning van het onderzoeksbeleid in de communicatiepraktijk.

    Bekijk product

421-430 van 549 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren