Filteren

Studiemateriaal

Vind studiemateriaal passend bij jouw opleiding. Ben je docent? Vraag een docentexemplaar en aanvullend docentenmateriaal aan. Ben je student? Bestel je studieboeken direct met 5% studentenkorting.

411-420 van 522 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren
  1. Culturele diversiteit in de gezondheidszorg

    Culturele diversiteit in de gezondheidszorg

    • Ondertitel : Kennis, attitude en vaardigheden
    • Auteurs : Ivan Wolffers, Anke van der Kwaak, Nel van Beelen (red.)
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2013

    In de gezondheidszorg treden geregeld misverstanden op in de communicatie en interactie tussen professionals en patiënten. Een complicerende factor daarbij is dat de gezondheidzorg steeds ‘diverser’ wordt: zowel zorgprofessionals als patiënten verschillen in achtergrond, cultuur of land van he…

    Bekijk product
  2. Wegwijs in WordPress

    Wegwijs in WordPress

    • Ondertitel : Blogs en websites maken
    • Auteurs : Hannie van Osnabrugge
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2013

    Wegwijs in WordPress is een eerste kennismaking met WordPress: een programma om weblogs en websites te maken. Een weblog is een soort online dagboek. In zes lessen leert u uw weblog te activeren, zelf berichten te plaatsen, de lay-out van uw weblog aan te passen, de weblog overzichtelijk te houden e…

    Bekijk product
  3. Actief met rekenen en wiskunde

    Actief met rekenen en wiskunde

    • Ondertitel : Gevarieerde wiskundige activiteiten
    • Auteurs : Sabine Lit, Arlette Buter, Wil Oonk, Ronald Keijzer
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2013

    Naast de kant-en-klare lessen die reken- en wiskundemethodes doorgaans bieden, hebben veel leraren behoefte aan suggesties voor activiteiten die ze in kunnen zetten om leerlingen te motiveren, te activeren en in te spelen op verschillen in de klas.…

    Bekijk product
  4. Deuxième étape oefenboek

    Deuxième étape oefenboek

    • Ondertitel : Frans voor beginners
    • Auteurs : Véronique Caplain
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2013

    Deuxième étape is een communicatieve methode Frans voor volwassenen. Met deze methode leren cursisten de Franse taal aan de hand van veel gevarieerde leeractiviteiten, beeldmateriaal, authentieke teksten en chansons. De mondelinge communicatie staat centraal, maar ook lezen en schrijven komen aan…

    Bekijk product
  5. Deuxième étape tekstboek

    Deuxième étape tekstboek

    • Ondertitel : Frans voor beginners
    • Auteurs : Véronique Caplain
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2013

    Deuxième étape is een communicatieve methode Frans voor volwassenen. Met deze methode leren cursisten de Franse taal aan de hand van veel gevarieerde leeractiviteiten, beeldmateriaal, authentieke teksten en chansons. De mondelinge communicatie staat centraal, maar ook lezen en schrijven komen aan…

    Bekijk product
  6. Musiconomie

    Musiconomie

    • Ondertitel : Zelfstandig ondernemen voor musici en artiesten
    • Auteurs : Ton Lamers, Rebecca Nagel
    • Druk : 4e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    Musici en andere artiesten moeten meer in huis hebben dan creativiteit en talent. Voor het succesvol runnen van hun beroepspraktijk is ook bedrijfseconomisch inzicht een vereiste. Musiconomie bespreekt de economische, fiscale en juridische aspecten van de beroepspraktijk van de artiest, de musicus en de docent.

    Bekijk product
  7. Grammaire Plus

    Grammaire Plus

    • Ondertitel : Praktische grammatica van het Frans
    • Auteurs : Bep Vlugter, Petra Sleeman, Els Verheugd
    • Druk : 5e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    Met dit boek kunnen studenten in hoog tempo hun vaardigheid in de Franse taal uitbreiden. Grammaire Plus is een echte leergrammatica die expliciet rekening houdt met de problemen waarop juist Nederlandstaligen stuiten bij het leren van Frans. Het grote aantal voorbeelden en herhalingen maken de stof…

    Bekijk product
  8. Congruente overheidscommunicatie

    Congruente overheidscommunicatie

    • Ondertitel : Aansluiten bij communicatiebehoeften van burgers
    • Auteurs : Hans Siepel, Frank Regtvoort, Gerald Morssinkhof, Floor de Ruiter
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    Congruente overheidscommunicatie biedt een leidraad voor effectieve overheidscommunicatie die aansluit bij de maatschappelijke communicatiebehoeften van burgers.

    Bekijk product
  9. Strategisch en operationeel salesmanagement

    Strategisch en operationeel salesmanagement

    • Ondertitel : Handboek voor het hoger economisch onderwijs
    • Auteurs : René van Hoften
    • Druk : 1e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    Strategisch en operationeel salesmanagement leert studenten salesmanagement beheersen. Het biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus. De analysefase, de beslisfase, de implementatiefase en de evaluatiefase worden in vier delen achtereenvolgens behandeld. Aan de hand van lesopdrachten en casuïstiek leert de student een strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. 

    Bekijk product
  10. De essentie van China

    De essentie van China

    • Ondertitel : Communicatie - Zakendoen - Marketing
    • Auteurs : Jeanne Boden
    • Druk : 2e druk
      Verschijningsjaar : 2012

    De essentie van China helpt mensen die China willen doorgronden op gang en biedt een leidraad voor iedereen die in interactie treedt met Chinezen.

    Bekijk product

411-420 van 522 producten

Producten per pagina
Van laag naar hoog sorteren